مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اردیبهشت 1398 ساعت 13:052019-04-29بين الملل

شورای ایزدی ها از پذیرش کودکان زنان ایزدی داعش سرباز زد


شورای معنوی ایزدی های عراق با این مساله مخالفت کرد که کودکانی که حاصل تجاوز نیروهای داعش به زنان ایزدی هستند، به جامعه ایزدی ملحق شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، این شورا هفته گذشته تصمیمی را درباره پذیرش همه نجات یافتگان از چنگ داعش صادر و اعلام کرد، آنچه که در حق این افراد صورت گرفته، خارج از اراده و خواست خود آنها بوده است.

شورای مذکور اعلام کرد که هیئتی از روحانیان ایزدی را برای بررسی موضوع زنان و مردان ربوده شده به سوریه فرستاده است که این اعزام با هدف جست وجوی این افراد و بازگردان آنها به عراق صورت گرفته است، اما این هیئت پس از بازگشت اعلام کرد، تصمیم پذیرش زنان نجات یافته و کودکان آنها تنها مختص به آن دسته از کودکانی است که پدر و مادر آنها ایزدی بوده و در جریان حمله داعش به شهر سنجار ربوده شده بودند و به معنای پذیرش کودکانی که در نتیجه تجاوز نیروهای داعش به زنان ایزدی به دنیا آمده اند، نیست .

داعش در پیشروی های خود در سال 2014 در عراق و سوریه اقدامات خصمانه ای علیه این اقلیت دینی انجام داده و اعضای آن را کافر نامید.

این گروه تروریستی تعدادی از ایزدی ها را در شهر سنجار واقع در استان نینوا کشت، ده ها هزار تن از آنها وادار به فرار کرد و هزاران تن از زنان و دختران ایزدی را بازداشت و مورد تجاوز جنس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ایزدی ها از پذیرش کودکان زنان ایزدی داعش سرباز زد

شورای ایزدی ها از پذیرش کودکان زنان ایزدی داعش سرباز زد