مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 18:212019-04-27ورزشي

پیش بینی حضور 32 هزار نفر در یادواره شهدای بازی دراز


مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان کرمانشاه گفت:سال گذشته 29 هزار و 123 نفر در مراسم گرامی داشت عملیات بازی دار شرکت کردند که امسال بر اساس برآوردها نزدیک 32 هزار نفر در این مراسم حضور خواهند داشت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در اولین جلسه شورای هماهنگی خفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان که با حضور نیروهای نظامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان کرمانشاه و نمایندگان ادارات مختلف در سالن امید استانداری، به منظور هماهنگی در برگزاری مراسم گرامی داشت شهدای عملیات بازی دراز و عملیات آزاد سازی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: بازی دراز باید به یک برند در برگزاری مسابقات ورزشی تبدیل شود و در تقویم ملی گنجانده شود.

وی حضور گسترده زائران در مراسم گرامی داشت عملیات بازی دراز را یک فرصت برای معرفی استان کرمانشاه دانست و از صدا و سیما خواست از این فرصت نهایت بهره را ببرد.

الهی تبار از ادارات استان خواست با هم در زمینه برگزاری این مراسم هماهنگ باشند و گفت: می توان از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در ایجاد ایستگاه های فرهنگی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز, استفاده شود.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه با اشاره به تأثیر بسیار زیاد فتح خرمشهر در جنگ و آزادسازی سایر مناطق تحت اشغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور 32 هزار نفر در یادواره شهدای بازی دراز

پیش بینی حضور 32 هزار نفر در یادواره شهدای بازی دراز