مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 15:012019-04-26سياسي

ممانعت از صدور نفت ایران، گوش مالی سختی به همراه خواهد داشت


ائمه جمعه خراسان رضوی در خطبه های نمازجمعه این هفته تلاش های آمریکا برای منزوی ساختن ایران به لحاظ اقتصادی و نظامی در عرصه های بین المللی را به چالش کشیدند و آن را نشانگر خوی استکباری آمریکاییان دانستند.

- ممانعت از صدور نفت ایران، گوش مالی سختی به همراه خواهد داشت امام جمعه موقت کاشمر در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر، مهم ترین موضوعی را که همچنان باید موردتوجه مردم و مسؤولان قرار گیرد را بحث سیل و خسارت های ناشی از آن دانست و گفت: باران در کنار رحمت و برکتی که برای کشور داشته است، اما در برخی نقاط جاری شدن سیل باعث وارد شدن خسارت و آسیب های زیادی به هم وطنان شده است.

حجت الاسلام علی احدی تأکید کرد: نباید دغدغه و نگرانی ها تنها در یک هفته اول وقوع سیل باشد، بلکه با توجه به حجم خسارت های واردشده باید همچنان تا بهبود اوضاع و جبران خسارت ها در کنار سیل زدگان بود.

وی جلوگیری از صدور نفت ایران را خباثت جدید آمریکا در راستای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت دانست و تأکید کرد: اگرچه در 4 دهه گذشته همواره شاهد توطئه ها و دسیسه های متعددی از سوی دشمنان و بدخواهان این نظام و انقلاب بودیم، اما در سایه تدابیر و رهبری های مقام معظم رهبری، هوشیاری و بیداری ملت ناکام ماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از صدور نفت ایران، گوش مالی سختی به همراه خواهد داشت

ممانعت از صدور نفت ایران، گوش مالی سختی به همراه خواهد داشت