مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 17:312019-04-25فرهنگي

استان مرکزی سالن تخصصی تئاتر ندارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی گفت: با وجود ظرفیت های فرهنگی و هنرمندان برگزیده تئاتر، در استان مرکزی امکانات لازم برای اجرای تئاتر وجود ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام عباس دانشی عصر امروز در مراسم جشنواره تئاتر اردیبهشت استان مرکزی بیان کرد: ایجاد شرایط مناسب برای هنرمندان در استان مرکزی وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی ادامه داد: بسیاری از هنرمندان شاخص کشور در این استان آموزش دیده اند که این نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل این شهر در عرصه هنر تئاتر است.

دانشی نقش مردم در رشد و توسعه هنر تئاتر را مهم دانست و تصریح کرد: باید تدابیری اندیشید که اقبال عمومی برای تماشای تئاتر در استان تقویت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه هنر تئاتر هنری فاخر است، اظهار کرد: هنرمندان تئاتر نزدیک ترین ارتباط را با مردم دارند و این امر سبب شده از زمان های گذشته از این هنر برای بیان مفاهیم و ارزش های تاریخی و فرهنگی و دینی استفاده شود.

دانشی افزود: با فراهم کردن بسترهای لازم باید از هنرمندان فعال در عرصه موسیقی، تئاتر و فیلم سازی در استان مرکزی حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه سالن تخصصی تئاتر در استان مرکزی وجود ندارد، گفت: با وجود هنرمندان فعال در عرصه تئاتر در استان لازم است مسوو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی سالن تخصصی تئاتر ندارد

استان مرکزی سالن تخصصی تئاتر ندارد