مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 13:562019-04-24اقتصادي

دلیل پیدایش دلالان مسکن مهر/خرید و فروش مسکن مهر تنها با کد رهگیری


رییس اتحادیه مشاوران املاک پردیس با بیان اینکه برنامه هایی برای حذف دلالان سرپایی مسکن مهر داریم، گفت:پیشنهاد خرید و فروش مسکن مهر تنها با کد رهگیری به شرکت عمران ارائه شده و تا 20 روز آینده این برنامه عملیاتی خواهد شد.

- علی مختاری آذر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد وجود دلالان سرپایی مسکن مهر در پردیس و ایجاد مشکلات عدیده در این شهر گفت: وجود دلالان سرپایی مسکن مهر هم برای شرکت عمران پردیس و هم اتحادیه املاک معضل و آزار دهنده شده است و تاکید می کنیم که این افراد هیچ نسبتی با اتحادیه املاک ندارند.

*فلسفه پیدایش دلال های مسکن مهر وی افزود: فلسفه پیدایش این دلال ها از این جا شروع شد که دولت برای ایجاد مسکن مهر یک فلسفه و یک رویکردی داشت، بنابراین رویکرد این بود که هر فردی که از امتیازات و امکانات دولتی برای خانه دار شدن استفاده نکرده و فاقد مسکن است، اقدام به ثبت نام مسکن مهر کند، بنابراین دولت اصرار کرد تا این افراد صاحب مسکن شوند.

مختاری اضافه کرد: به همین دلیل بود که دولت از خرید و فروش این واحدها جلوگیری کرد و از اتحادیه املاک تقاضا کرد که خرید و فروش مسکن مهر انجام نشود، بنابراین تمام افراد در مشاوران املاک با نهایت بزرگواری در شرایط بد اقتصادی به هیچ عنوان وارد چرخه خرید و فروش مسکن مهر نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل پیدایش دلالان مسکن مهر/خرید و فروش مسکن مهر تنها با کد رهگیری

دلیل پیدایش دلالان مسکن مهر/خرید و فروش مسکن مهر تنها با کد رهگیری