مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 13:412019-04-24فرهنگي

کرمانشاه 540 هزار جوان دارد


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه به حضور 540 هزار جوان در استان اشاره کرد و گفت: 483 انجمن مردم نهاد در استان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جشنواره امید، نشاط و تجلیل از جوانان برتر استان و شهرستان کرمانشاه به همت اداره کل ورزش و جوانان استان پیش از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر این اداره کل با حضور مسؤولان مختلف استان و جمعی از سازمان های مردم نهاد برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: با توجه به حضور 540 هزار جوان در استان کرمانشاه که حدود یک چهارم جمعیت استان را تشکیل می دهند، این استان از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالای در نیروی مولد و محرک جامعه برخوردار است.

علیرضا گودرزی خاطرنشان کرد: حضور این تعداد جوان که بخشی از آن ها را نخبه ها، قهرمانان ورزشی و مدیران برتر تشکیل می دهند نشان می دهد استان کرمانشاه در بحث سرمایه های انسانی یک استان ثروتمند است و همین مساله مسؤولیت مدیران استان را بیش از پیش می کند.

وی ادامه داد: مسؤولان استان با استفاده از مشاوران جوان در کنار خود، زمینه حضور جوانان در مدیریت را فراهم کرده اند، چرا که تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از موفقیت های مختلفی است که به وسیله جوانان به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 540 هزار جوان دارد

کرمانشاه 540 هزار جوان دارد