مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 08:362019-04-24ورزشي

دیدار معاون وزیرعلوم با صالحی امیری


معاون وزیر علوم با رییس کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان با سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک، شهنازی دبیر کل کمیته، دهخدا رییس فدراسیون دانشجویی، علیزاده، احمدی و صفاری حضور داشتند صدیقی ضمن ارائه گزارش از فعالیتهای مطلوب فدراسیون دانشجویی و ورزش دانشجویی و توجه به مباحث ورزش همگانی و قهرمانی در دانشگاهها مواردی را در خصوص موفقیت ههای ورزش دانشجویی در یونیورسیاد عنوان کرد.

وی اظهار داشت: یکی از موارد مهم در دولت فعلی توجه به افزایش سرانه ورزش دانشجویی و فعال تر شدن انجمن ها بود که به خوبی توانستیم در این زمینه گامهای مهمی برداریم.

سپس دهخدا رییس فدراسیون دانشجویی به ارائه گزارشی از بازیهای یونیورسیاد دانشجویان و چگونگی آماده سازی تیمهای اعزامی به این رقابتها پرداخته و از همکاری مطلوب فدراسیون دانشجویی  ایران با فیزو و کسب کرسیهای متعدد مواردی را مطرح کرد.

صالحی امیری ضمن خیر مقدم به مدعوین عنوان کرد: در حال حاضر 18 کمیسیون مختلف در کمیته فعالیت می کنند که حدود 150 نخبه دانشگاهی در این کمیسیونها فعال هستند و مشکلی برای همکاری با فد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون وزیرعلوم با صالحی امیری

دیدار معاون وزیرعلوم با صالحی امیری