مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 11:362019-04-16ورزشي

چشمک کشتی همدان به «یاری»


پس از دو سال دوباره مجمع انتخاباتی کشتی همدان برگزار می شود که انگار اعضای مجمع برای نشستن «یاری» بر روی کرسی ریاست هیأت، فراغ بال بیشتری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کشتی همدان سال هاست فروغی ندارد و دیگر خبری از آن همه مدال و افتخار نیست، این هیأت در 6 سال گذشته در حد یک هیأت درجه چندم فعالیت کرده است.

پس از رفتن جلال صابریون و روی کار آمدن علی رحیمی فر، همه بر این باور بودند که کشتی همدان شاید دوباره در مسیر گذشته خود قرار گیرد، اما حواشی متعدد، سبب شد رحیمی ‎فر در میانه راه، قید ریاست را بزند و استعفا کند، رحیمی فر کنار رفت و در ادامه کار، درویشی سرپرست شد، او با وارد کردن چند نام آور کشتی همدان عنان کار را دست گرفت و برگزارکننده انتخابات باشد، انتخاباتی که به دلیل قانون منع به کارگیری کارکنان دستگاه های ورزش در بدنه هیأت ها نتوانست خود کاندیدا باشد.

از همین رو چهره های مختلفی از طیف گوش شکسته ها برای هدایت کشتی همدان نامزد شدند که دست آخر تنها چهار گزینه یعنی حمیدرضا یاری، میثم مصطفی جوکار، محمد فتحی و علی مومیوند در کورس باقی ماندند.

هرچند شنیده ها حکایت از آن دارد که همه کاندیداها به نفع حمیدرضا یاری کنار خواهند رفت، تا مدیرعامل شرکت علیصدر همدان با کوله باری از تجربه مدیریتی خود با حداکثر آرا  بر مسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمک کشتی همدان به «یاری»

چشمک کشتی همدان به «یاری»