مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 09:102019-04-10بين الملل

میزان محبوبیت پسر طلایی کانادا کاهش یافته است


هنگامی که نخست وزیر کانادا اواخر سال 2015 میلادی زمام امور کشور را به دست گرفت، پسر طلایی سیاسی این کشور محسوب می شد که به نظر می آمد مقدر شده تا دولت خود را بر افسانه پدرش که بیش از 15 سال کانادا را رهبری کرده بود، - هنگامی که نخست وزیر کانادا اواخر سال 2015 میلادی زمام امور کشور را به دست گرفت، "پسر طلایی" سیاسی این کشور محسوب می شد که به نظر می آمد مقدر شده تا دولت خود را بر افسانه پدرش که بیش از 15 سال کانادا را رهبری کرده بود، بنا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، اما شش ماه مانده به انتخابات ماه اکتبر نظرسنجی ها حاکی از آن هستند که جاستین ترودو، نخست وزیر 47 ساله کانادا ممکن است اولین نخست وزیر از دهه 1930 باشد که پس از کسب یک حکم اکثریت واحد، قدرت را از دست می دهد.

ترودو در یک رسوایی بی پایان به دلیل مداخله در پرونده فساد یک شرکت بزرگ گرفتار شده است؛ پرونده ای که منجر به استعفای دو تن از اعضای کابینه ترودو یعنی مشاور ارشدش و رییس خدمات مدنی فدرال شد.

نظرسنجی پایگاه تحقیقاتی نانوس که روز سه شنبه منتشر شده نشان داد، لیبرال های حاکم از آغاز سال جدید شش درصد از میزان محبوبیت خود را از دست داده و پیشتازی را به رقیب خود یعنی محافظه کاران واگذار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان محبوبیت پسر طلایی کانادا کاهش یافته است

میزان محبوبیت پسر طلایی کانادا کاهش یافته است