مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 فروردین 1398 ساعت 14:112019-04-08بين الملل

رویترز: شانس توافق نفتای جدید آمریکا، مکزیک و کانادا به حداقل رسید


با گذشت 6 ماه از توافق آمریکا، مکزیک و کانادا برای همکاری در قالب یک توافق نفتای جدید شانس تایید نهایی این توافق از سوی این سه کشور با توجه به نتایج انتخابات در حال کاهش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز ، با گذشت بیش از 6 ماه از امضای توافق نفتای جدید از سوی آمریکا، کانادا و مکزیک و با توجه به اینکه این توافق باید از سوی پارلمان های این سه کشور تایید شود نتایج انتخابات از کاهش روزبه روز شانس تصویب نهایی آنها از سوی نمایندگان کشورها حکایت دارد.

توافق اولیه در این زمینه پس از حدود یک سال مذاکرات فشرده و خروج آمریکا از توافق نفتای قبلی به نتیجه رسید اما این توافق نتوانست به مناقشات تجاری بین سه کشور پایان دهد.

در صورتی که تصویب این توافق از سوی مجالس سه کشور بیش از این به طول بیانجامد ممکن است این مسئله به رقابت های پیش از انتخاب های آتی کشیده شود.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا در سال 2020 برگزار شود و کانادا نیز در ماه اکتبر انتخابات فدرال را پیش رو دارد.

تاخیر در تصویب و اجرای این توافق به این معناست که شرکت ها و فعالان اقتصادی همچنان نسبت به ساختار جدید حاکم بر سرمایه گذاری های آتی خود در هاله ای از ابهام قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: شانس توافق نفتای جدید آمریکا، مکزیک و کانادا به حداقل رسید

رویترز: شانس توافق نفتای جدید آمریکا، مکزیک و کانادا به حداقل رسید