مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 فروردین 1398 ساعت 23:452019-04-02حوادث

آتش گرفتن خودروی واژگون در بزرگراه امام علی (ع)


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق خودروی واژگون شده در بزرگراه امام علی (ع) تهران خبر داد؛ حادثه ای که به گفته جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق خودروی واژگون شده در بزرگراه امام علی (ع) تهران خبر داد؛ حادثه ای که به گفته جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، به دلیل سرعت غیرمجاز و لایی کشی به وقوع پیوست.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت 20:58 امروز حادثه تصادف خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع)، زیر پل شهید محلاتی به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو سواری تیبا2 به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل های میانی بزرگراه به حالت واژگون در آمده و شعله ور شده است.

ملکی با بیان این که سرنشینان این خودرو که دو پسر جوان حدوداً 25 ساله بودند، پیش از شعله ور شدن کامل خودرو از آن خارج شده بودند، گفت: ترافیک سنگینی در محل این تصادف ایجاد شده بود؛ به طوری که آتش نشانان برای اطفای این حریق از دو سمت بزرگراه مشغول به خاموش کردن آتش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش گرفتن خودروی واژگون در بزرگراه امام علی (ع)

آتش گرفتن خودروی واژگون در بزرگراه امام علی (ع)