مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 فروردین 1398 ساعت 11:162019-03-29دانش

پژوهشگران دانشگاه آزاد اردبیل 12 طرح دانش بنیان تولید کردند


اسحاق رسولی، رییس دانشگاه آزاد اردبیل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص بهترین اتفاق سال 97 در این دانشگاه گفت: خوشبختانه امسال اتفاقات خوب بسیاری در دانشگاه رخ داد که از جمله آن ها می توان به راه اندازی یک مجتمع تحت عنوان سرای نوآوری .

- رییس دانشگاه آزاد اردبیل بهترین اتفاق این دانشگاه در سال 97 را، تجاری سازی 12 محصول دانش بنیان از سوی پژوهشگران این دانشگاه عنوان کرد.

اسحاق رسولی، رییس دانشگاه آزاد اردبیل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص بهترین اتفاق سال 97 در این دانشگاه گفت: خوشبختانه امسال اتفاقات خوب بسیاری در دانشگاه رخ داد که از جمله آن ها می توان به راه اندازی یک مجتمع تحت عنوان سرای نوآوری دانشگاه اشاره کرد و بر این اساس، 12 محصول دانش بنیان ما وارد مرحله تجاری سازی و بازار شد.

رسولی افزود: این اتفاق از این جهت مهم بود که ما توانستیم تمامی بحث هایی که در حوزه فناوری و نوآوری در دانشگاه مطرح کرده بودیم را، عملیاتی کنیم و آن ها از مرحله حرف، خارج شدند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از برگزاری نخستین کنگره جهانی دیابت در این استان خبر داد و گفت: این رویداد مهم در دانشگاه برگزار و بر اساس آن ستاد ملی جایگزین های شکر با شیرین کننده های طبیعی در استان کلید زده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران دانشگاه آزاد اردبیل 12 طرح دانش بنیان تولید کردند

پژوهشگران دانشگاه آزاد اردبیل 12 طرح دانش بنیان تولید کردند