مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 ساعت 10:012019-03-21بين الملل

آزادی 4 مرزبان ایرانی ربوده شده در عملیات ارتش پاکستان


ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای این کشور با انجام عملیات ویژه اطلاعاتی 4 مرزبان ایرانی را آزاد و به این کشور تحویل دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام آباد، ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای این کشور با انجام عملیات ویژه اطلاعاتی، بیش از 4 مرزبان ایرانی را آزاد و به این کشور تحویل داد.

بر اساس این بیانیه،ارتش پاکستان بعد از دریافت اطلاعاتی مبنی بر ورود تروریست ها از مرز افغانستان در منطقه اموری واقع در نقطه  مرزی چاغی از توابع ایالت بلوچستان عملیات گسترده ای انجام داد و موفق شد سربازان ایرانی را آزاد کند.

بااینکه هنوز ارتش پاکستان هویت تروریست ها را آشکار نکرده اما به احتمال زیاد اعضای گروه تروریستی جیش الظلم سعی داشتند سربازان ربوده شده ایرانی را در مرز مشترک با افغانستان جابه جا کنند که به دام ارتش پاکستان افتادند.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن تشکر و قدردانی از ارتش پاکستان بابت آزادی مرزبانان ربوده شده اظهار امیدواری کرد بقیه گروگان ها نیز به زودی آزاد شوند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین بار دیگر بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران و پاکستان برای مقابله با پدیده شوم تروریسم و ادامه همکاری های اطلاعاتی و امنیتی دو کشور تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 4 مرزبان ایرانی ربوده شده در عملیات ارتش پاکستان

آزادی 4 مرزبان ایرانی ربوده شده در عملیات ارتش پاکستان