مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 13:452019-03-20ورزشي

پدر؛ تنها قهرمان زندگی من


به پدرم نگاه می کنم، پدرم تنها قهرمان زندگی ام است که همیشه به او تکیه کردم و در سخت ترین روزهای زندگی کنارم بوده و هرگز پشتم را خالی نکرده است، - حتی اگر تمام دنیا روبه رویم باشند، ایمان دارم که او کنارم می ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیدا کردن سوژه برای روز پدر کار سختی است، انتخاب پدری فداکار و قهرمان از بین تمام پدرها به همین آسانی که فکر می کنید نیست، در ذهنم سوژه ها را مرور و قهرمانی بهتر از بابای خودم پیدا نمی کنم، می خواهم پدر یک خبرنگار بودن را به تصویر بکشم آن هم پدر دختر خبرنگار! شماره اش را می گیرم، با همان صدای پر از آرامش جواب می دهد: جانم بابا ؛ همیشه از شنیدن این کلمه قند توی دلم آب می شود، جانم گفتن های بابا همیشه به جانم اضافه می کند، می گویم جلسه ای در محل کارم ترتیب داده اند که باید بیایی اینجا، با نگرانی می پرسد چرا! چی شده؟ اما نم پس نمی دهم و تأکید می کنم که رأس ساعت بیا تا خودت متوجه شوی.

تصمیم می گیرم که پدران همکاران را هم دعوت کنم، از همه می خواهم که پدرشان را برای نشست روز پدر دعوت کنند که بیایند دفتر، واکنش همه پدران یکسان است و همه می خواهند بدانند که موضوع از چه قرار است درنهایت راضی می شوند که بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر؛ تنها قهرمان زندگی من

پدر؛ تنها قهرمان زندگی من