مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اسفند 1397 ساعت 13:202019-03-17اقتصادي

8 دلیل که نباید این تور مشهد را بخرید!


تور مشهد بعد از تور استانبول و تور کیش پرطرفدارترین تور در ایران است.

آمار تور مشهد نشان می دهد، سالانه حدود 29 میلیون نفر با حدود 95000 پرواز و چند ده هزار قطار و اتوبوس و خودروی شخصی به مشهد سفر می کنند و در 1200 هتل این شهر اقامت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام نهال گشت، پس اگر قصد سفر به مشهد را دارید باید بدانید در میان انبوهی از مسافران و تعداد زیادی هتل، پرواز، قطار، کارگزار، آژانس هواپیمایی و … قرار دارید و به تبع آن ممکن است افراد زیادی هم برای سوءاستفاده از این گردش مالی بالا و ناآگاهی مسافران برنامه ریزی کرده باشند.

ما در آژانس مسافرتی نهال گشت سالانه به چندصد نفر از مسافران مشهد مشاوره و خدمات سفر و تور مشهد را ارائه می کنیم و قصد داریم در چند نکته، چکیده تجربیات خود را که منجر به رضایت بسیار بالای مسافرانمان شده است درباره پرطرفدارترین تور مشهد یعنی تور لحظه آخری در اختیار شما قرار دهیم.

چطور بهترین تور مشهد لحظه آخری را تشخیص دهیم؟ 1- معنی تور لحظه آخری مشهد را بدانید تور لحظه آخری مشهد یعنی: هواپیما، قطار یا هتلی که در پکیچ تور مشهد است، جای خالی دارد و تا لحظاتی قبل از سفر پر نشده است و حالا آمادگی این را دارد تا با پایین ترین نرخ ممکن تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 دلیل که نباید این تور مشهد را بخرید!

8 دلیل که نباید این تور مشهد را بخرید!