مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اسفند 1397 ساعت 13:112019-03-16فرهنگي

اجرای 90 نمایش خیابانی در مناطق عملیاتی خوزستان


مناطق عملیاتی خوزستان از 24 اسفند تا 4 فروردین میزبان اجرای بیش از 90 نمایش خیابانی توسط هنرمندان انقلابی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، مناطق عملیاتی خوزستان از 24 اسفند ماه برای ششمین سال متوالی میزبان اجرای بیش از 90 اجرای نمایش خیابانی توسط جوانان انقلابی و هنرمندان تئاتر خیابانی کشور به صورت خودجوش خواهد بود.

این اجراها در قالب 3 نمایش خیابانی با مضمون دفاع مقدس توسط گروهی از هنرمندان تئاتر خیابانی کشور با پشتیبانی بنیاد برکت در راستای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس خواهند بود.

نمایش ها از 24 اسفند تا 4 فروردین همه روزه در یادمان های شهدای شلمچه و اروندکنار و باغ موزه دفاع مقدس خرمشهر برگزار می شوند.

نمایش محیطی نقشه به نویسندگی و کارگردانی سپهر ولی زاده و نمایش محیطی کنسرو بعثی به نویسندگی و کارگردانی کاوه نورمحمدی و همچنین نمایش جنگ واژه سه حرفی به نویسندگی و کارگردانی احمد جعفری از جمله نمایش های شاخصی هستند که با نقش آفرینی محمد نوریان، احمد جعفری، کاوه نورمحمدی، سپهر ولی زاده و محمد صنگری در مسیر کاروان های راهیان نور میزبان زائران این مناطق خواهند بود.

مدیرتولید سعید شریفی، مجری طرح علیرضا ورمرزیار و فیلمبردار و تدوینگر محمدرضا افشاری و سرپرست گروه های نمایش بهمن شیری و رامین افشاری و مدیر تدارکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 90 نمایش خیابانی در مناطق عملیاتی خوزستان

اجرای 90 نمایش خیابانی در مناطق عملیاتی خوزستان