مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 ساعت 11:452019-03-13بين الملل

پول های تان را نسوزانید


در گذشته مراسمی بود برای شادی و تفریح ولی حال تبدیل به نمایی از جنگ شهری شده، به طوری که گاهی نیاز است فردای این مراسم سرشماری دوباره تکرار شود و خلاقیت هایی که در این جشن آتشین مورد استفاده قرار می گیرد برای اعضای طالبان نیز ناشناخته است و دیگر کاربرد .

- در گذشته مراسمی بود برای شادی و تفریح ولی حال تبدیل به نمایی از جنگ شهری شده، به طوری که گاهی نیاز است فردای این مراسم سرشماری دوباره تکرار شود و خلاقیت هایی که در این جشن آتشین مورد استفاده قرار می گیرد برای اعضای طالبان نیز ناشناخته است و دیگر کاربرد این مراسم آن است که حداقل برای یک بارهم که شده دانشجوی ایرانی شب امتحان جزوه اش را به آتش چهارشنبه سوری حواله می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارشنبه سوری یکی از جشن های ایرانی است که در شب آخرین چهارشنبه سال برگزار می شود که طبق آیین باستان در این شب، آتشی افروخته می شد و همه اهالی خانه از روی آن می پریدند و به شادی می پرداختند.

تغییرهای رفتاری در اجرای رسوم چهارشنبه آخر سال نگرانی های بسیاری را برای خانواده ها نسبت به کودکان، نوجوانان و جوانان به وجود آورده است و باید توجه داشت که تولید مواد محترقه در خانه علاوه بر خطر جانی بالایی که دارد، سبب آتش سوزی خانه خود افراد و سرایت آن به خانه سایر همسایگان می شود و این در حالی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول های تان را نسوزانید

پول های تان را نسوزانید