مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 12:012019-03-12حوادث

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد کشف 304 دستگاه خودروی مسروقه در هرمزگان


جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام 6 باند حرفه ای سارقان خودرو و کشف و شناسایی 304 دستگاه خودروی مسروقه از ابتدای سال جاری تا کنون در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر اظهار داشت: درپی وقوع سرقت های سریالی خودرو در سطح استان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان هرمزگان قرار گرفت.

وی افزود: با رصد افراد سابقه دار، بازید صحنه های سرقت و بررسی چگونگی پیدایش برخی خودروهای مسروقه و نهایتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیسی، از ابتدای سال جاری تا کنون 6 باند حرفه ای سارقان خودرو شناسایی و منهدم شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان از ابتدای سال جاری تا کنون 304 دستگاه خودرو مسروقه را کشف و 159 نفر سارق را در این زمینه دستگیر کرده اند.

بهدانی فرد با اشاره به اینکه بیش از 98 درصد خودروهای مسروقه در سال جاری توسط مأموران کشف شده است، گفت: بلافاصله پس از شناسایی و دعوت از مالباختگان، تحویل آنان شده است.

وی با اشاره به دستگیری 13 سارق خودرو طی اسفند ماه سال جاری، تصریح کرد: طی این بازه زمانی 25 دستگاه خودرو مسروقه با تلاش مأموران کشف و تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد کشف 304 دستگاه خودروی مسروقه در هرمزگان

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد کشف 304 دستگاه خودروی مسروقه در هرمزگان