مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اسفند 1397 ساعت 19:062019-03-09سياسي

به خاطر این زن، شکلات بخرید!


با انتشار تبلیغی از کارخانه شکلات سازی پارمیدا در روز گذشته، می شود مطمئن بود که مدعیان پرسروصدای حقوق زن در ایران، در سیاره دیگری زندگی می کنند.

- گروه خانواده؛ نعیمه موحد: تصور کنید شما صاحب یک محصول هستید که می خواهید برای بیشتر دیده شدن آن، از تبلیغات استفاده کنید.

احتمالاً چیزی که این روزها صاحب تبلیغات به شما پیشنهاد می دهند استفاده از یک خانم خوش اندام با چهره ای تمام آرایش کرده است که حضورش به عنوان یک زن در تبلیغ شما هیچ سودی ندارد به جز اینکه چشم ها را خیره جذابیت زنانه اش کند و از این راه در ناخودآگاه بیننده نقش ببندد که محصول شما هم محصول خوبی است! با انتشار تبلیغی از کارخانه شکلات سازی پارمیدا در روز گذشته، می شود مطمئن بود که مدعیان پرسروصدای حقوق زن در ایران، در سیاره دیگری زندگی می کنند.

سیاره ای که در آن دور هم نشسته اند و فقط صدای خودشان را می شوند که مدام از حقوق زن، گرامی داشته شدن نقش زن، توجه به خواسته های زنان و این دست عنوان های دهن پرکن صحبت می کنند و آنقدر سر و صدای تاییدی که از هم می گیرند زیاد است که اگر زنی با لباسی مناسب یک مهمانی زنانه، چهره ای تمام آرایش کرده و قاب بسته دوربین که تجدید رژلبش را نشان می دهد جلوی دوربین ها کت واک برود تا از او عکس بگیرند، یک لحظه فکر نمی کنند که گویا این کار خلاف ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خاطر این زن، شکلات بخرید!

به خاطر این زن، شکلات بخرید!