مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اسفند 1397 ساعت 14:162019-03-06فرهنگي

آیین نکوداشت شاعر اهل بیت (ع) زنده یاد احمد عزیزی در کرمانشاه برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین نکوداشت زنده یاد استاد احمد عزیزی، شاعر و نویسنده آثار آیینی و انقلابی کشور پیش از ظهر امروز با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و مسؤولان استانی و شاعران، نویسندگان، اهل هنر و ادب و خانواده آن مرحوم در تالار وحدت دانشکده فرهنگ و هنر کرمانشاه برگزار شد.

نهادهای فرهنگی سروده های شاعران را برای همدردی با زلزله زدگان تدوین و منتشر کنند استاندار کرمانشاه در این مراسم، هنر را ابزاری وحدت بخش و انسجام آفرین دانست و اظهار داشت: هنرمندان و شاعران استان با تمام توان در کنار زلزله زدگان بودند و اگر مرحوم استاد احمد عزیزی در آن مقطع زمانی بود، بی تردید با ابزار شعر، از اندوه همشهریان سوگوار خود می کاست.

بازوند افزود: نهادهای فرهنگی لازم است که سروده های شاعران کشور و استان برای همدردی با زلزله زدگان را تدوین و منتشر کنند تا به عنوان سندی از همدلی میان ملت ایران برای نسل های آینده به یادگار بماند.

 آثار احمد عزیزی با انقلاب اسلامی پیوند خورده است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در ادامه به ارتباط و پیوند اشعار و آثار عزیزی با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این شاعر با ارتباط دادن مفاهیم علمی، فرهنگی، هنری و آیینی با سبک جدیدی از مثنوی با آمیزه ای از عرفان و تمجید اهل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نکوداشت شاعر اهل بیت (ع) زنده یاد احمد عزیزی در کرمانشاه برگزار شد

آیین نکوداشت شاعر اهل بیت (ع) زنده یاد احمد عزیزی در کرمانشاه برگزار شد