مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 10:152019-02-25سياسي

درخواست رییس مجلس از وزارت اطلاعات پس از هشدار یک نماینده مجلس


رییس مجلس شورای اسلامی از وزارت اطلاعات خواست موضوع پیامک های ارسالی به نمایندگان را پیگیری کند و در این رابطه گفت : این رفتارهای ناصحیح در کشور مشکل ایجاد کرده است.

- درخواست رییس مجلس از وزارت اطلاعات پس از هشدار یک نماینده درباره پیامک های تهدیدآمیز رییس مجلس شورای اسلامی از وزارت اطلاعات خواست موضوع پیامک های ارسالی به نمایندگان را پیگیری کند و در این رابطه گفت : این رفتارهای ناصحیح در کشور مشکل ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) و در جریان بررسی جزییات بودجه 98 در پاسخ به تذکر محبی نیا در مورد ارسال پیامک تهدید آمیز به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت : وزارت اطلاعات موضوع را پیگیری کند.

این رفتار ناصحیح در کشور مشکل ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: البته یک فردی حرف نادرستی زده است، افرادی که اخلاق کثیف سیاسی دارند، به هر حال وجهی ندارد که این موضوعات را محل اعتنا قرار دهیم.

جهانبخش محبی نیا، نماینده مردم میاندوآب در توضیح تذکرش گفت : پیامکی برای همه نمایندگان ارسال شده است که به همین دلیل متن آن را می خوانم.

وی متن این پیامک را این گونه خواند که چه اردوگاه اشرف منافقان در عراق و چه مجلس شورای منافقین در تهران، هیچ فرقی با هم ندارند، فقط به فکر خودتان و آشوب و فتنه اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس مجلس از وزارت اطلاعات پس از هشدار یک نماینده مجلس

درخواست رییس مجلس از وزارت اطلاعات پس از هشدار یک نماینده مجلس