مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 17:402019-02-16فرهنگي

ترجمه آثار کودک و نوجوان به 5 زبان


مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از ترجمه برخی از کتاب های منتشرشده گروه کودک و نوجوان «کتاب های پروانه» این انتشارات به زبان های ترکی، - مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از ترجمه برخی از کتاب های منتشرشده گروه کودک و نوجوان کتاب های پروانه این انتشارات به زبان های ترکی، چینی، انگلیسی، مالایی و عربی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی به نشر، حسین سعیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: مجموعه هشت جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی در قالب کتاب های پروانه توسط انتشارات نار ترکیه به زبان ترکی منتشر شده است و به زودی ترجمه این اثر به زبان آلمانی و نروژی نیز منتشر خواهد شد.

وی افزود: طبق رایزنی فرهنگی با موسسه امام علی (ع) در اسلو نروژ این مجموعه هشت جلدی که به قلم کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر فرانسوی و مسلمان برای کودکان منتشر شده است، به زبان نروژی ترجمه و عرضه می شود.

او ادامه داد: مجموعه یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی هشت داستان تخیلی برگرفته از هشت آیه قرآن کریم را برای کودکان روایت می کند و سعی دارد یکی از مفاهیم قرآنی مانند دروغگویی، غیبت، امانت داری، راستگویی، صلح و آشتی، تجسس و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه آثار کودک و نوجوان به 5 زبان

ترجمه آثار کودک و نوجوان به 5 زبان