مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 16:352019-02-16فرهنگي

افتتاح سالن سینما و تئاتر کودک و نوجوان


سالن سینما و تئاتر کودک و نوجوان باغ کتاب تهران با مدیریت خیام وقار کاشانی، شامگاه 26 بهمن ماه با اجرای نمایش «خاله پیرزن مهربون» و «خاله سوسکه» افتتاح شد.

- سالن سینما و تئاتر کودک و نوجوان باغ کتاب تهران با مدیریت خیام وقار کاشانی، شامگاه 26 بهمن ماه با اجرای نمایش خاله پیرزن مهربون و خاله سوسکه افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، نمایش های خاله پیرزن مهربون و خاله سوسکه به کارگردانی سینا نورایی آغازگر فعالیت رسمی تئاتر کودک و نوجوان در مجموعه باغ کتاب تهران بود.

خیام وقار کاشانی که به تازگی مدیریت بخش سینما و تئاتر کودک این مجموعه را عهده دار شده، در همین زمینه گفت: خوشحالیم که مخاطبان از اولین نمایش در این مجموعه استقبال کردند و امیدواریم هنرمندان عرصه نمایش های کودک و نوجوان، که در این شب همراه ما بودند چراغ این مجموعه را روشن نگه دارند.

نمایش های خاله پیرزن مهربون و خاله سوسکه به کارگردانی سینا نورایی با حضور هنرمندانی نظیر علی فروتن، حمید گلی، فاطمه امینی (مجری برنامه کودک) و دکتر علیرضا گلپایگانی مدرس و کارگردان انیمیشن و انیماتور در سالن شماره 8 مجموعه باغ کتاب تهران، برای کودکان، نوجوانان و خانواده هایشان به روی صحنه رفت تا سرآغازی بر نمایش های کودک و نوجوان در باغ کتاب تهران باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سالن سینما و تئاتر کودک و نوجوان

افتتاح سالن سینما و تئاتر کودک و نوجوان