مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 بهمن 1397 ساعت 17:062019-02-09سياسي

نویسنده اهل سنت تونسی: حقیقت را در زهرا(س) یافتم


نویسنده رمان از ابراهیم تا فاطمه عنوان کرد: من حضرت فاطمه زهراء(س) را بسیار دوست دارم و این کتاب را با عواطف انسانی زیاد، اشک فراوان و احساس سرشار خوشبختی نوشتم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از ابنا، عشق به خاندان پیامبر(ص) و مودت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فریضه ای الهی و واجبی قرآنی است که در عمق جان مسلمانان جهان ریشه دارد.

حضرت فاطمه زهراء(س)، ریحانه پیامبر و یادگار معصوم آن حضرت نیز مورد علاقه شدید همه مسلمین عالم است که از هر مذهب و مرام، ایشان را الگوی خود دانسته و ارادت خویش به وی را به انحاء گوناگون نشان می دهند.

هشام قاسم ـ به فرانسوی: Hichem Kacem یکی از نویسندگان تونسی است که این عشق و ارادت را در قالب تألیف رمانی با نام از ابراهیم تا فاطمه ــ به زبان اصلی: D Aaham a Fatima نشان داده است.

این کتاب که به زبان فرانسوی نگاشته شده است، در چند فستیوال اروپایی نیز نظرها را به خود جلب نموده و برنده جوایزی شده است.

حضرت فاطمه زهراء(س) به دلیل شخصیت بزرگشان در نظر مردم تونس دارای مقامی عالی هستند؛ اما برای نخستین بار است که یک نویسنده تونسی با این حجم از محبت از ایشان سخن می گوید.

شاید هنوز در ذهن برخی از مردم تونس باقیمانده هایی از تفکر اموی و عباسی وجود داشته باشد؛ تفکری که ذره ای رأفت در قبال محبان امام علی(ع) و اهل بیت(ع) نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده اهل سنت تونسی: حقیقت را در زهرا(س) یافتم

نویسنده اهل سنت تونسی: حقیقت را در زهرا(س) یافتم