مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 بهمن 1397 ساعت 11:352019-02-09فرهنگي

انتشار داستان هایی برای کودکان


«قصه های من و بچه هام» نوشته شهرام شفیعی به همراه ترجمه کتاب های «داگلی بغلی» و «قورقوری کوچولو بزرگ می شود»برای کودکان منتشر شده است.

- قصه های من و بچه هام نوشته شهرام شفیعی به همراه ترجمه کتاب های داگلی بغلی و قورقوری کوچولو بزرگ می شود برای کودکان منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قصه های من و بچه هام نوشته شهرام شفیعی با تصویرگری سام سلمانی در 24 صفحه، با شمارگان 1650 نسخه و قیمت 9000 تومان توسط انتشارات سیمای شرق به چاپ رسیده است.

این کتاب که به عنوان خاطره مادربزرگ ها و پدربزرگ های هفتاد سال بعد! معرفی شده با بخش های کفش های کوچک ، سوغاتی ، جوجه ، تخت خواب و عصرانه همراه است.

در نوشته پشت جلد کتاب نیز آمده است: میلیون ها بچه با قصه های سفیر لبخند بچه ها یا همان شهرام شفیعی، خندیده اند و سرگرم شده اند.

قصه های او ساده و صمیمی اند.

با این حال، او با شوخی هایش سراغ همه چیز می رود! همچنین چاپ چهارم داگلی بغلی نوشته دیوید ملینگ با ترجمه نسرین ابراهیمی لویه در 32 صفحه، با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 14 هزار تومان توسط کتاب های میچکا (واحد کودک و نوجوان انتشارات مبتکران) منتشر شده است.

در پشت جلد این کتاب که برگزیده لاک پشت پرنده و نامزد جایزه میسوری 2012 شده نوشته شده است: تا حالا شده که دل تان یک بغل خیلی بزرگ بخواهد؟ داگلی دلش می خواهد و دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار داستان هایی برای کودکان

انتشار داستان هایی برای کودکان