مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 11:152019-02-05سياسي

به آبنده هنرمندان بومی خوشبینم


رضا صادقی با انتقاد از بها ندادن به هنرمندان بومی در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مدتی بود که فضا برای اجرای هنرمندان بومی تنگ شده بود و به هنرمندان پایتخت نشین فرصت اجرای بیشتری داده می شد اما مدتی است شاهد هستیم هنرمندان هرمزگانی رفته رفته رو به اجرا .

- رضا صادقی با انتقاد از بها ندادن به هنرمندان بومی در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مدتی بود که فضا برای اجرای هنرمندان بومی تنگ شده بود و به هنرمندان پایتخت نشین فرصت اجرای بیشتری داده می شد اما مدتی است شاهد هستیم هنرمندان هرمزگانی رفته رفته رو به اجرا می آورند و فضا نسبت به گذشته بهتر شده است.

سرپرست گروه مشکی پوشان پس از اجرای کنسرتش در بندرعباس در گفت وگویی با ایسنا، اظها ر کرد: اجرا در بندرعباس و در مقابل مردم شهرم حس عجیب وغریبی دارد و انگار برای خانواده ام در حال اجرا هستم.

وی با بیان اینکه اجرا در بندرعباس را کنسرت نمی دانم، اظهار کرد: در بندرعباس اجرا کردن برایم خاطره انگیز و حس زیبایی است و بر روی صحنه به جز با گویش محلی نمی توانم صحبت کنم.

این خواننده پاپ با اشاره به اینکه زمینه روشنی برای پیشرفت هنرمندان هرمزگانی فراهم شده و به آینده بسیار خوشبینم، تصریح کرد: متولیان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان علی رغم زحماتی که می کشند باید نگاه ویژه ای به موسیقی و هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به آبنده هنرمندان بومی خوشبینم

به آبنده هنرمندان بومی خوشبینم