مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 بهمن 1397 ساعت 11:412019-01-26سياسي

500 جراحی مغز توسط نابغه 28 ساله محجبه ایرانی


سهیلا سامی، دختر 28 ساله ایرانی از جمله همین جوانان مرز و بوم است که توانسته به خوبی فعل «خواستن» را صرف کند وی شاگرد پروفسور سمیعی نخبه جراحی مغز دنیا در آلمان با 500 عمل جراحی توانسته به یکی از پزشکان حاذق تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اگر بگوییم ایران یکی از کشورهای نخبه خیز در جهان است که در عرصه های مختلف توانسته جوانانی با رتبه بالای علمی به کشور تقدیم کند که حتی در خارج از مرزهای کشور هم حرف های زیادی برای گفتن داشته و دارند، بیراهه نگفته ایم.

بنا بر اعلام یکی از اعضای هیئت علمی موسسه مطالعات مدیریت جامع و تخصصی جمعیت کشور، ایران رتبه چهارم مهاجرت تحصیل کردگان را پس از کشورهای هند، فیلیپین و آمریکا دارد.

بهرام صلواتی چندی پیش در نشست مهاجرت گفته است: در سال 2018 تعداد دانشجویان مهاجر از ایران 12 هزار و 700 نفر بود.

از سوی دیگر رییس بنیاد ملی نخبگان نیز گفته است: طی دوسال و نیم گذشته هزار و صد نفر بازگشته اند که 70 درصد آنها  در 100 دانشگاه برتر دنیا تحصیل کرده اند.

به گفته ستاری، بهترین و معتبرترین آمار برای مهاجرت به صورت کلی همان آماری است که توسط سازمان ملل منتشر می شود؛ متاسفانه کسی موضوع مهاجرت را نفی نمی کند اما اعداد ژورنالیستی گفتن در خصوص مهاجرت نخبگان باعث ضربه زدن به سیستم فکری کشور خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 جراحی مغز توسط نابغه 28 ساله محجبه ایرانی

500 جراحی مغز توسط نابغه 28 ساله محجبه ایرانی