مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 11:512019-01-24پزشكي

ائمه جماعات دانشگاه های علوم پزشکی در تدوین برنامه های دینی همکاری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، محمد مهدی بحرالعلوم رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در نشست ائمه جماعات دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزاری این نشست را تجربه موفق همکاری مرکز قرآن .

- رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از ائمه جماعات دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواست در امر تدوین برنامه های دینی وزارت بهداشت با مرکز قرآن و عترت همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، محمد مهدی بحرالعلوم رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در نشست ائمه جماعات دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزاری این نشست را تجربه موفق همکاری مرکز قرآن و عترت با دیگر نهاد های فرهنگی دانست و ابزار امیدواری کرد که در آینده شاهد رونق بیشتر اقامه نماز در دانشگاه های علوم پزشکی باشیم.

بحرالعلوم با اشاره به آمار های موجود در زمینه اقامه نماز در دانشگاه های علوم پزشکی افزود: در حال حاضر بر اساس آمارها، استقبال از فعالیت های دینی از جمله نماز، آموزش های قرآنی و جشنواره ها در دانشگاه های علوم پزشکی رو به رشد است، اما مطلوب نیست و امیدواریم در آینده به وضعیت مطلوب تری دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جماعات دانشگاه های علوم پزشکی در تدوین برنامه های دینی همکاری کنند

ائمه جماعات دانشگاه های علوم پزشکی در تدوین برنامه های دینی همکاری کنند