مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 دی 1397 ساعت 09:362019-01-10دانش

اولین نشست روسای دانشگاه های منطقه 8 کشور در رفسنجان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه شهید باهنر کرمان، اولین نشست روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی منطقه 8 کشور، - اولین نشست روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی منطقه 8 کشور با حضور عبدالرضا باقری، قائم مقام وزیرعلوم و جمعی از روسای دانشگاه های این منطقه در محل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه شهید باهنر کرمان، اولین نشست روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی منطقه 8 کشور، با حضور دکترعبدالرضا باقری؛ قائم مقام وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، دکتر طاهر؛ رییس دانشگاه شهیدباهنر کرمان، دکتر دهقان؛ رییس دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان و جمعی از روسای دانشگاه ها و مراکز پژوهشی منطقه 8، امروز (چهارشنبه) در محل دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان، برگزار شد.

در این نشست باقری اظهار داشت: آموزش عالی در حال گذر از دوره کلاسیک و متداول به سمت دوره ای نو و همراه با مسئولیت های جدید است.

وی افزود: در دوره گذشته، معمولاً به دنبال تربیت نیروی انسانی و انجام پژوهش های موردنیاز جامعه به خصوص پژوهش های بنیادی و توسعه مرز های دانش بودیم، اما امروزه در این حوزه ها جایگاه مناسبی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست روسای دانشگاه های منطقه 8 کشور در رفسنجان برگزار شد

اولین نشست روسای دانشگاه های منطقه 8 کشور در رفسنجان برگزار شد