مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 07:562019-01-09فرهنگي

یادداشت/ حسن رضایی گاوت مرده مش حسن!


در حالی که «فرانسیس فوکویاما» از پایان نئولیبرالیسم سخن می گوید، اینجا کسانی با ژست باسوادی و مفروض گرفتن نئولیبرالیسم به عنوان جامعه ایده آل بشر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز در یادداشتی نوشت:  خدا رحمت کند عزت الله انتظامی را.

درخشش او در فیلم گاو هرگز از حافظه سینما و مردم هنرپرور ایران نخواهد رفت.

این روزها هرچه به وضعیت خودمان و نسبت آن با برجام، SPV، دلار، پوشک، رب گوجه فرنگی، جلیقه زردها، سازمان خصوصی سازی، استعفای وزیر بهداشت، غیره و غیره نگاه می کنم، بیشتر و بیشتر یاد فیلم گاو در ذهنم زنده می شود.

داستان فیلم از این قرار است که گاو مش حسن مرده و اهالی ده جنازه اش را در چاه انداخته اند، مشتی اما نمی تواند واقعیت را بپذیرد و مدعی می شود من خودم گاو مش حسن هستم! نسبت ما با دنیای غرب هم طی سال های گذشته مدام در چنین وضعیتی بوده است.

در حالی که فرانسیس فوکویاما از پایان نئولیبرالیسم سخن می گوید، اینجا کسانی با ژست باسوادی و مفروض گرفتن نئولیبرالیسم به عنوان جامعه ایده آل بشر، مکرر توصیه های سی گانه یک شهروند تراز آن دنیای موهوم و رو به فروپاشی را برای ما فهرست می کنند! این در حالی است که دانشجویان علوم انسانی ما اکنون بیش از آنکه در دانشگاه ها، علوم انسانی غرب را بخوانند، با تاریخ عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسن رضایی گاوت مرده مش حسن!

یادداشت/ حسن رضایی گاوت مرده مش حسن!