مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 دی 1397 ساعت 12:102019-01-06اجتماعي

دانش آموزان را ماشین تست زنی نکنید!


گروه داوری «لاک پشت پرنده» از حذف مشق شب حمایت کرده و از خانواده ها خواسته لذت خواندن را جایگزین مشق شب و تکالیف خانگی کنند.

- گروه داوری لاک پشت پرنده از حذف مشق شب حمایت کرده و از خانواده ها خواسته لذت خواندن را جایگزین مشق شب و تکالیف خانگی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه داوری لاک پشت پرنده درباره مشق شب و دعوت به کتاب خوانی در خانه و مدرسه بیانیه ای منتشر کرده است که متن آن به این شرح است: از تبدیل کردن دانش آموزان به ماشین های تست زنی جلوگیری کنید! گفت وگوهایی که این روزها درباره مشق شب راه افتاده است، بار دیگر فرصتی فراهم کرده است تا آموزش و پرورش رسمی را بررسی کنیم و به بازنگری راه ها و روش های کم فایده و رنج آور برای دانش آموزان بیاندیشیم.

در حالی که جهت گیری آموزش و پرورش پیش رو در بیش تر کشورهای جهان، به رسمیت شناختن دنیای پرشور و هیجان کودکان، کوشش برای بیرون آمدن از فضاهای بسته و تلاش برای افزایش مشارکت دانش آموزان است، اصرار بر شیوه های منسوخ برای تبدیل دانش آموزان به ماشین های تست زنی و تولید نابغه های مقلدی که مشتریان پروپاقرص موسسات تست فروشی باشند، به هر بهانه و دلیلی پذیرفتنی نیست.

مشق شب به یکی از موضوعات مهم گفت وگوهای این روزها تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان را ماشین تست زنی نکنید!

دانش آموزان را ماشین تست زنی نکنید!