مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 16:112018-12-24دانش

انجمن های علمی دانشجویی می توانند به ارتباط بین صنعت و دانشگاه کمک کنند


محمد کوهانی، دبیر انجمن های علمی دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: همیشه وقتی صحبت از دانشگاه به میان میاید بعد از آن بحث همیشگیِ ارتباط صنعت با دانشگاه نیز پیش کشیده میشود، - دبیر انجمن های علمی دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه بروکسی های اداری مانع ارتباط بین صنعت و دانشگاه شده اند، گفت: انجمن های علمی دانشجویی می توانند به ارتباط بین صنعت و دانشگاه کمک کنند.

محمد کوهانی، دبیر انجمن های علمی دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: همیشه وقتی صحبت از دانشگاه به میان میاید بعد از آن بحث همیشگیِ ارتباط صنعت با دانشگاه نیز پیش کشیده میشود، ولی متاسفانه این امر بیشتر از اینکه یک هدف عملی باشد تبدیل به یک شعار گشته و جایگاه واقعی خود را از دست داده است.

محمد کوهانی مطرح کرد: در واقع ارتباط صنعت با دانشگاه تبدیل به یک سنگ بزرگ شده است که کسی نمیتواند برای آن کاری کند البته دلایل خاص خود را دارد از جمله وجود بوروکراسی سنگین اداری برای ایجاد ارتباط فی ما بین و قبول نداشتن دانشگاه ها توسط واحد های صنعتی و .

ولی در این بین میتوان با تبدیل این سنگ بزرگ به سنگ ریزه های کوچکتر این ارتباط را تسهیل کرد و ارتقا بخشید، یکی از تاثیرگذارترین نهاد ها برای انجام این کار انجمن های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های علمی دانشجویی می توانند به ارتباط بین صنعت و دانشگاه کمک کنند

انجمن های علمی دانشجویی می توانند به ارتباط بین صنعت و دانشگاه کمک کنند