مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 15:012018-11-03سياسي

تولید جنگنده کوثر ثابت کرد تحریم ها سلاحی کند و ناکارآمد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ ستاد امیر حاتمی روز شنبه در آیین افتتاح خط تولید انبوه جت جنگنده ایرانی کوثر، - وزیر دفاع ونیروهای مسلح گفت: کوثر یک هواپیمای جنگنده پیشرفته با ماموریت پشتیبانی نزدیک هوایی است که به صورت کاملا بومی ساخته شده و ایران را در زمره معدود کشور های دارای فناوری طراحی و ساخت هواپیمای جنگنده با سامانه های اویونیک و کنترل آتش نسل 4 قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ ستاد امیر حاتمی روز شنبه در آیین افتتاح خط تولید انبوه جت جنگنده ایرانی کوثر، گفت: خداوند منان را شاکر هستیم که در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، موفق شدیم خط تولید انبوه هواپیمای جت جنگنده پیشرفته کوثر را افتتاح کنیم.

وی افزود: این هواپیما در 31 مرداد سال 97 و در حضور رییس جمهوری رونمایی شد و همان جا وعده کردیم در نخستین فرصت خط تولید انبوه این هواپیما که تمام آزمایش ها و تست های خود را طی کرده بود، افتتاح کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح خاطرنشان کرد: پس از عقد قرارداد با ارتش جمهوری اسلامی ایران، جنگنده کوثر به تعداد قابل توجه و مورد نیاز تولید و در خدمت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید جنگنده کوثر ثابت کرد تحریم ها سلاحی کند و ناکارآمد است

تولید جنگنده کوثر ثابت کرد تحریم ها سلاحی کند و ناکارآمد است