مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 14:252018-11-03فرهنگي

پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک رونمایی شد


پوستر بیست و پنجمین جشنواره بینالمللی تئاتر کودک و نوجوان در دبستان شهید همدانی شهرک ولیعصر همدان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین رونمایی از پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ظهر امروز در دبستان دخترانه شهید همدانی شهرک ولیعصر(دیزج) با حضور مسئولان استانی و چهره های هنری در جمع شاد دانش آموزان دختر منطقه دیزج برگزار شد.

شعار این دوره جشنواره کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروندی است و از 28 آبان ماه تا 4 آذرماه سالجاری با حضور گروه های مختلف هنری و تئاتر در سالن های نمایش و در سطح استان همدان برگزار خواهد شد.

در این مراسم مریم کاظمی دبیر بیست و پنجمین دوره جشنواره، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مجید قناد و حسین محب اهری هنرمندان کشوری و فرماندار همدان به ایراد سخنرانی پرداختند.

کودکان باید نسبت به حقوق اجتماعی خود آگاه باشند دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در همدان گفت: حق هر کودکی است که از حقوق خود آگاه باشد، بداند که در چه جایگاهی قرار دارد و بر روی چه چیزهایی می تواند پاهای خود را استوار کند.

مریم کاظمی در حاشیه رونمایی از پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت وگو با ایسنا، منطقه همدان، عنوان کرد: جشنواره بین المللی تئاتر کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک رونمایی شد

پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک رونمایی شد