مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 11:452018-11-03سياسي

باید مبالغ واریزی جرائم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت، به استان ها اختصاص یابد


استاندار گلستان با تأکید بر این که برای تصویب قوانینی چون مالیات بر ارزش افزوده و جرائم راهنمایی زحمات و سختی های زیادی کشیده شده است، گفت: - باید مبالغ واریزی جرائم راهنمایی و رانندگی هر استان به خزانه دولت، به همان استان ها اختصاص یابد و دیوان محاسبات اجرای این قانون را مورد بررسی جدی قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استانداری گلستان، سید مناف هاشمی دیروز در چهارمین جلسه شورای ترافیک استان که با حضور دکتر جمالی نژاد ، معاون عمرانی وزیر کشور و رییس شورای عالی ترافیک شهرهای کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برگزار شد، تصریح کرد: سیاست ما کاهش 10 درصدی سالانه تصادفات در استان است.

وی افزود: در پروژه کمربندی گرگان قصور صورت گرفته و باید اداره کل راه و شهرسازی از طریق مراجع بالادستی با برطرف کردن مشکلات هرچه سریع تر این کمربندی به اتمام برسانند.

وی یادآور شد: تکثر و افزایش خودرو در شهرها نباید به معنای افزایش حوادث ترافیکی در درون شهرها باشد و باید بتوانیم مباحث ترافیکی را به درستی مدیریت کنیم.

هاشمی گفت: مبلغ یک میلیارد تومان از منابع در اختیار استاندار را به نصب دوربین در جاده های استان در جهت کاهش حوادث رانندگی اختصاص می دهیم و امیدواریم با تأمین اعتبار یک میلیارد تومان از طریق حمل و نقل و پایانه ها بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مبالغ واریزی جرائم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت، به استان ها اختصاص یابد

باید مبالغ واریزی جرائم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت، به استان ها اختصاص یابد