مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آبان 1397 ساعت 14:002018-11-01اقتصادي

ابلاغ اعتبار 85 میلیارد تومانی برای خسارت سیل اخیر در گیلان


استاندار گیلان از ابلاغ 85 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت های ناشی از سیل اخیر در گیلان و تسریع در بازسازی زیرساخت ها خبر داد و گفت: از این میزان اعتبار تاکنون بیش از 30 میلیارد تومان وصول شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی سالاری صبح امروز در سفر به شهرستان فومن از مراحل بازسازی مناطق آسیب دیده سیل اخیر این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اقدامات قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران هدف از سفر خود به این شهرستان را بازدید از میزان پیشرفت بازسازی مناطق خسارت دیده بویژه زیرساخت ها برشمرد و افزود: در سیل اخیر علاوه بر آسیب هایی که به منازل مسکونی مردم وارد شد، بسیاری از تأسیسات، جاده ها، پل ها و زیرساخت های آب، برق و گاز نیز خسارت دیدند.

وی به ابلاغ حدود 85 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت ها و بازسازی مناطق آسیب دیده سیل اخیر به استان اشاره کرد و افزود: از این میزان اعتبار حدود 30 میلیارد تومان نقدینگی به استان پرداخت شده که حدود 15 میلیارد تومان از آن در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته تا خسارت مردمی را جبران کند و مابقی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده تا هرچه سریع تر زیرساخت های آسیب دیده را بازسازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اعتبار 85 میلیارد تومانی برای خسارت سیل اخیر در گیلان

ابلاغ اعتبار 85 میلیارد تومانی برای خسارت سیل اخیر در گیلان