مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 09:052018-10-24حوادث

پلمب 21 قهوه خانه و کافی شاپ در اردبیل


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از پلمب 21 واحد صنفی شامل قهوه خانه و کافی شاپ در اردبیل خبر داد.

- سیدناصر عتباتی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در هفته جاری با همکاری پلیس اطلاعات امنیت ما پرونده واحدهی صنفی مساله دار را بررسی کرده و موفق شدیم 21 واحد صنفی شامل قهوه خانه و کافی شاپ را که بدون مجوز فعالیت کرده و به کانون بزهکاری تبدیل شده بودند، پلمب کنیم.

وی از دستگیری سه نفر از ازاذل و اوباش در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: فردی که در فضای مجازی با قمه به سوپر مارکتی حمله ور شده و اقدام به سرقت به عنف کرده بود و همچنین با ورود به مسجد اقدام به عربده کشی و اهانت به فضای معنوی در اردبیل می کرد، دستگیر شد و با قرار موقت راهی زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: به دنبال گزارش های مردمی دو نفر از ارازل و اوباش که در برخی از محلات اقدام به شرارت کرده بودند طی روزهای گذشته دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند که تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.

تضییع حقوق بیت المال به ارزش یک میلیارد تومان در تابلوهای تبلیغاتی شهر اردبیل عتباتی از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده جهاد کشاورزی خبر داد و بیان کرد: طی روزهای 27 و 28 مهرماه جلسه دادگاه متهمین برگزار و قرار است آرا به زودی صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 21 قهوه خانه و کافی شاپ در اردبیل

پلمب 21 قهوه خانه و کافی شاپ در اردبیل