مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 10:252018-10-17بين الملل

ترامپ به دنبال توافق های تجاری جدید با اتحادیه اروپا، ژاپن و انگلیس


مقامات آمریکا از مذاکره برای رسیدن به توافق های تجاری مجزا با انگلیس، اتحادیه اروپا و ژاپن به عنوان بخشی از تلاش دولت ترامپ برای متعادل سازی تجارت جهانی خبر دادند.

- مقامات آمریکا از مذاکره برای رسیدن به توافق های تجاری مجزا با انگلیس، اتحادیه اروپا و ژاپن به عنوان بخشی از تلاش دولت ترامپ برای "متعادل سازی تجارت جهانی" خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رابرت لایتیزر، نماینده تجاری آمریکا گفت: دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا کنگره را از نیت خود برای مذاکره درباره این سه توافق تجاری مجزا مطلع ساخته است.

وی در بیانیه ای گفت: ما به سرانجام بخشیدن به این مذاکرات با نتایجی واقعی و به موقع برای کارگران، کشاورزان، دامداران و تجار آمریکایی متعهد شده ایم.

این اقدام به دنبال مذاکره مجدد دولت ترامپ با کانادا و مکزیک درخصوص توافق تجارت آزاد آمریکای شمالی و تلاشش برای اصلاح آنچه که ترامپ آن را یک تصویر تجاری نامتعادل می داند، صورت می گیرد.

لایتیزر در مطلع سازی کنگره از توافقات تجاری با ژاپن و اتحادیه اروپا به عدم توازن های تجاری شدید آمریکا اشاره کرد و گفت: صادرکنندگان آمریکایی مدت هاست که با موانع وجود تعرفه و نبود تعرفه در ژاپن و در اروپا دست و پنجه نرم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به دنبال توافق های تجاری جدید با اتحادیه اروپا، ژاپن و انگلیس

ترامپ به دنبال توافق های تجاری جدید با اتحادیه اروپا، ژاپن و انگلیس