مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 11:362018-10-09اقتصادي

گزارش فارس از بازار قزوین


رسانه های ضدانقلاب فراخوان به اعتصاب بازاریان داده بودند اما هیچ کدام از کاسبان اعتباری برای اعلامیه و یا فراخوان های معاندین و ضد انقلاب قائل نیستند و معتقدند نه دشمنی دشمن تمام می شود و نه دلبستگی مردم به نظام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین با وجود تبلیغات سوء رسانه های معاند امروز قزوین در روزهای ابتدای پاییز شاهد جنب و جوش و خرید و فروش در بازار بود.

خبرنگار فارس با حضور در سطح بازار در گفت وگو با بازاریان و مردم این سؤال را پرسید که آیا از فراخوان ضد انقلاب برای اعتصاب خبر داشته اند یا خیر.

از ابتدای صبح امروز بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدانی خبرنگار فارس، بازار قزوین مانند هر روز باز بوده و هیچ مشکل و مسئله غیرعادی وجود نداشته است.

نه دشمنی دشمن تمام می شود و نه دلبستگی مردم به نظام حسن صراف هاکه از بازاریان قدیمی قزوین است به خبرنگار فارس می گوید: اصلا هیچ کدام از کاسبان اعتباری برای اعلامیه و یا فراخوان های معاندین و ضد انقلاب قائل نیستند و معتقد هستند که نباید کار مردم را زمین گذاشت.

وی عنوان می کند: در طول 40 سال گذشته دشمنان با ابزار مختلف درصدد برهم زدن نظم و امنیت این کشور هستند اما هیچ گاه دشمنی آنها با ملت ایران تمام شده و نه دلبستگی مردم به میهن و نظام تمام شدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از بازار قزوین

گزارش فارس از بازار قزوین