مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1397 ساعت 15:152018-10-04بين الملل

آنچه من انجام می دهم، فرایند طراحی طبیعت است


فرانسیس همیلتون آرنولد (Frances Hamilton Arnold) یکی از سه برنده نوبل شیمی 2018 بر این باور است که انسان در هر زمان باید بتواند از چند بعد به مشکلات بنگرد و هوشمندانه ترین راه را برای حل مشکلات برگزیند.

- "فرانسیس همیلتون آرنولد"(Frances Hamilton Arnold) یکی از سه برنده نوبل شیمی 2018 بر این باور است که انسان در هر زمان باید بتواند از چند بعد به مشکلات بنگرد و هوشمندانه ترین راه را برای حل مشکلات برگزیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرانسیس همیلتون آرنولد (Frances Hamilton Arnold) دانشمند و مهندس سرشناس آمریکایی 25 ژوییه 1956 در شهر پیتسبرگ ایالت پنسیلوانیا آمریکا متولد شد.

وی از جمله پیشتازان روش های تکامل تدریجی هدایت شده در زمینه پروتیین ها برای آفرینش سیستم های بیولوژیکی مفید شامل آنزیم ها، مسیرهای سوخت و سازی، مدارهای تنظیم شده ژنتیکی و ارگانیسمها به شمار می رود.

او مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی مکانیک و هوافضا از دانشگاه پرینستون در سال 1979 اخذ کرد و پس از آن با ورود به دوره دکترای مستقیم در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی موفق به دریافت مدرک دکترا شد.

وی تحصیلات خود را در مقطع فوق دکتری در همین دانشگاه و در زمینه شیمی بیوفیزیکی ادامه داد و در سال 1986 به جمع اعضای هیئت علمی مؤسسه فناوری کالیفرنیا پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه من انجام می دهم، فرایند طراحی طبیعت است

آنچه من انجام می دهم، فرایند طراحی طبیعت است