مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1397 ساعت 14:152018-10-04فرهنگي

احاطه بازار کتاب کودک و نوجوان توسط آثار ترجمه


بیشتر بازار کتاب کودک و نوجوان ایران توسط کتاب های ترجمه احاطه شده است، در حالی که به رمان تالیفی برای خواننده ایرانی با توجه به فرهنگ و ذائقه مخاطب نیاز داریم.

- فرهاد حسن زاده می گوید: بیشتر بازار کتاب کودک و نوجوان ایران توسط کتاب های ترجمه احاطه شده است، در حالی که به رمان تالیفی برای خواننده ایرانی با توجه به فرهنگ و ذائقه مخاطب نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در حاشیه نهمین نمایشگاه سراسری کتاب زنجان در ویژه برنامه مثبت کتاب از بخش های جنبی این نمایشگاه، به دعوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 89 با هدف تولید رمان اشاره کرد و گفت: این کار سبب شد تا شاهد تولید آثار داستانی خوبی در حوزه کودک و نوجوان باشیم و باید مطالعه کرد، چرا که مطالعه اساس کار یک نویسنده است و نویسندگی یک کار ذوقی است که برای تبدیل شدن به یک نویسنده موفق باید با استفاده از تجربیات، نگارش روزانه و مداوم را مورد توجه قرار دهند.

حسن زاده بر ترویج فرهنگ مطالعه تاکید کرد و افزود: ادبیات کودک و نوجوان ما جوان است و متاسفانه کتابخوانی در اولویت جامعه نیست و حتی در مدارس هم برای ترویج کتابخوانی کاری انجام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احاطه بازار کتاب کودک و نوجوان توسط آثار ترجمه

احاطه بازار کتاب کودک و نوجوان توسط آثار ترجمه