مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1397 ساعت 21:402018-09-26سياسي

تهران از توسعه همکاری ها با رم در همه عرصه ها استقبال می کند


رییس جمهوری روابط ایران و ایتالیا را دیرینه و مستحکم برشمرد و با تاکید بر اینکه باید این روابط را حفظ و تقویت کنیم، گفت: ایران از توسعه همکاری های تهران- رم در همه عرصه ها استقبال می کند.

- به گژارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در نیویورک و در دیدار جوزپه کنته نخست وزیر ایتالیا، با اشاره به ابراز همدردی ایتالیا با دولت و ملت ایران به مناسبت حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: به شهادت رساندن 24 نفر از مردم بی گناه از جمله یک کودک چهار ساله در حمله تروریستی اهواز، نشان می دهد که همه باید اقدامات جدی تری علیه تروریسم اتخاذ کنیم.

رییس جمهوری با بیان اینکه روابط ایران با ایتالیا همواره خوب و دوستانه بوده است ، تصریح کرد: ایتالیا اکنون بزرگترین شریک تجاری ایران در اروپا است و مطمئنم می توانیم روابط اقتصادی و تجاری را بیش از پیش توسعه دهیم.

روحانی با اشاره به توافقات گسترده میان دو کشور، اظهار کرد: اجرای کامل این توافقات تحول بزرگی در روابط ما به وجود می آورد و مقام های مسئول در دو کشور باید در راستای اجرای این توافقات بیش از پیش تلاش کنند.

رییس جمهوری به موضوع برجام و نقض آن از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: اقدام آمریکا توهین به سازمان ملل و استقلال کشورهاست و خوشحالیم که اتحادیه اروپا و ایتالیا مواضع خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران از توسعه همکاری ها با رم در همه عرصه ها استقبال می کند

تهران از توسعه همکاری ها با رم در همه عرصه ها استقبال می کند