مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 10:502018-09-25فرهنگي

نامزدهای جایزه «آسترید لیندگرن» معرفی می شوند


کاندیداهای دریافت جایزه جهانی «آسترید لیندگرن» در سال 2019 طی مراسمی در روز 11 اکتبر (19 مهر) و در بخش ویژه کودکان هفتادمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت معرفی می شوند.

- کاندیداهای دریافت جایزه جهانی آسترید لیندگرن در سال 2019 طی مراسمی در روز 11 اکتبر (19 مهر) و در بخش ویژه کودکان هفتادمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، این جایزه که از آن به عنوان گران ترین جایزه ادبی در زمینه ادبیات کودک و نوجوان نیز یاد می شود و یکی از جایزه های بسیار معتبر بین المللی در رشته ادبیات کودک و نوجوان است هر سال به بهترین برنامه یا برترین افراد در رشته ادبیات کودک و نوجوان اهدا می شود و مبلغ آن 570 هزار یورو است.

نامزدهای این دوره از این جایزه از میان نویسندگان، تصویرگران، داستان نویسان شفاهی و مروجان خواندن میان کودکان انتخاب می شوند؛ آن ها از میان بیش از 100 نامزد معرفی شده از سراسر جهان انتخاب خواهند شد.

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در سال جاری علی اصغرسیدآبادی را در زمینه ترویج کتابخوانی و جمشید خانیان را در زمینه نویسندگی به هیات داوران این جشنواره برای انتخاب معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای جایزه «آسترید لیندگرن» معرفی می شوند

نامزدهای جایزه «آسترید لیندگرن» معرفی می شوند