مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 11:152018-09-15سياسي

پیشرفت فیزیکی قابل قبول فرودگاه گناباد


پیشرفت فیزیکی پروژه فرودگاه گناباد قابل قبول است.

- مدیرعامل فرودگاه های کشور گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه فرودگاه گناباد قابل قبول است.

رحمت اله مه آبادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در حاشیه بازدید از پروژه فرودگاه گناباد با بیان این مطلب اظهار کرد: پیش بینی ما این است که تا 15ماه دیگر فرودگاه گناباد به بهره برداری خواهد رسید، بر همین اساس اگر مقامات محلی نیز ما را همراهی کنند و به قول هایی که داده اند عمل نمایند این پروژه در وقت خودش مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این پروژه یک پروژه ملی بوده که با توجه به مشکلات کمبود اعتبار در کشور، حسب دستور وزیر راه و شهرسازی و کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سعی شده که از منابع شرکتی کار را به پیش ببریم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور تصریح کرد: هم اکنون باند فرودگاه گناباد به اتمام رسیده و ترمینال آن هم از دو ماه قبل آغاز شده که در بازدید امروز شاهد پیشرفت هشت درصدی ساخت ترمینال هستیم.

مه آبادی خاطرنشان کرد: پس از گذشت 25 سال از صدور مجوز این فرودگاه در حال حاضر عوامل پروازی آن ساخته شده و دو ماه قبل مبلغ 70 میلیارد ریال به فرودگاه گناباد بودجه تزریق شده است.

وی بیان کرد: این فرودگاه با مساحت 400 هکتار در سامانه کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جانمایی شده است و پیش بینی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی قابل قبول فرودگاه گناباد

پیشرفت فیزیکی قابل قبول فرودگاه گناباد