مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1397 ساعت 11:262018-09-03اقتصادي

مشاور امور زنان شهردار تهران خبر داد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی


مشاور امور زنان شهرداری تهران از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 15 تا 22 شهریورماه از ساعت 10 تا 21 در بوستان گفت و گو برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، فاطمه راکعی،با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: این نمایشگاه  از 15 تا 22 شهریورماه از ساعت 10 تا 21 در بوستان گفت و گو برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف ما توانمندسازی بانوان و ارائه دستاوردهای آنان است ودر  این شرایط سخت اقتصادی رایزنی کردیم که محصولات با تخفیف 30 تا 35 درصد ارائه شود.

مشاور شهردار تهران در خصوص در آمد نمایشگاه زنان گفت: از آنجایی که این نمایشگاه با بودجه شهرداری تهران برگزار نمی شود مبالغی را در حد غرفه سازی و ارائه خدمات از غرفه داران اخذ کردیم.

راکعی در پاسخ به پرسش خبرنگاری  درخصوص حواشی برج میلاد و رفتن نجفی شهردار سابق تهران گفت: من صحبت هایی در مورد آنچه که گذشت دارم و به نظرم باید درمورد برخی موارد کتاب نوشت اما در این نشست به آن اشاره نمی کنم.

وی در خصوص بازگشت ستاد توان افزایی بانوان به حوزه امور زنان گفت: در جلسه شورای اداری به صورت شتاب زده و بدون حضور بنده تصمیم گرفتند که در راستای چابک سازی ستاد توان افزایی بانوان را از امور زنان جدا کنند که این مساله جای نقد داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امور زنان شهردار تهران خبر داد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی

مشاور امور زنان شهردار تهران خبر داد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی