مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1397 ساعت 09:562018-08-29ورزشي

امان از بی مهری برخی مسؤولان/ قهرمانان واقعی شهدا هستند


کاپیتان تیم ملی کوراش، بازی های آسیایی جاکارتا را پایان دوران ورزش حرفه ای خود بیان کرد و گفت: رقبای سرسختی دارم می توانم همه را ببرم یا هیچ کدام را نبرم اما تمام تلاشم را برای کسب مدال خواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، الیاس علی اکبری کاپیتان تیم ملی کوراش و یکی از 12 کوراشکار اعزامی به هجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی است.

علی اکبری کوراشکار وزن منفی 81 کیلوگرم، متولد سال 1367 و اهل روستای سست اسفراین از دیار خراسان شمالی است؛ او از یک خانواده ورزشکار است؛ پدر و پدربزرگ و همچنین عمویش حسین علی اکبری از بزرگان و نام داران در رشته محلی کشتی با چوخه بوده اند و عمویش در حال حاضر نیز مربی تیم ملی کوراش است.

او دانشجوی مقطع کارشناسی تربیت بدنی است و از همان دوران کودکی به رسم خانواده در عرصه ورزش حرفه ای حاضر شد و در همان دوران در سن 10 سالگی عضو تیم ملی کشتی آزاد بود و سپس بعدازآن به سمت رشته جودو و کوراش که شباهت هایی به کشتی با چوخه دارد متمایل شد.

این گفتگو که پیش از اعزام وی به مسابقات انجام شده و به درخواست خود در زمان رقابت ها منتشر می شود را در ادامه مرور می کنیم.

مدال ها و افتخاراتی که کسب کردید؟ طلای المپیک کارگران جهان در لیتوانی (یک طلا انفرادی و یک نقره تیمی)، برنز مسابقات آسیایی ایندورگیم ترکمنستان با مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امان از بی مهری برخی مسؤولان/ قهرمانان واقعی شهدا هستند

امان از بی مهری برخی مسؤولان/ قهرمانان واقعی شهدا هستند