مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 23:202018-08-28فرهنگي

مروری بر مهم ترین اتفاقات ونیز 2018


هفتادوپنجمین جشنواره بین المللی فیلم «ونیز» از امروز (7 شهریور ماه ) به مدت 10 روز میزبان سینماگران منتخب از سراسر جهان خواهد بود و سه فیلم و دو داور نیز سهم ایران در این دوره جشنواره است.

- نمایش فیلم ابراهیم گلستان در کنار آثار بزرگان سینما نسخه ترمیم شده فیلم خشت و آینه ساخته ابراهیم گلستان به عنوان یکی از فیلم های بخش کلاسیک جشنواره ونیز 2018 به روی پرده می رود.

این فیلم که محصول سال 1964 (1343) به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم گلستان است امسال و در بخش کلاسیک جشنواره ونیز در کنار آثار کلاسیکی از سینماگران سرشناسی چون لوکینو ویسکونتی ، ارمانو اولمی ، آلن رنه ، برادران تاویانی و بیلی وایلدر به نمایش گذاشته خواهد شد.

معتمدآریا در میان داوران افق ها/ بحرانی داور فیلم های اول جشنواره امسال فاطمه معتمدآریا بازیگر ایرانی و رامین بحرانی سینماگر ایرانی -آمریکایی به ترتیب به عنوان داوران بخش افق ها و فیلم های اول هفتادوپنجمین جشنواره فیلم ونیز انتخاب شده اند.

آتینا تسانگاری کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده زن یونانی، مایکل آلماریدا کارگردان آمریکایی، فردریک بونو منتقد فرانسوی، محمد حفظی فیلمنامه نویس و تهیه کننده مصری، آلیسون مک لین کارگردان و فیلمنامه نویس زن کانادایی و آندرا پالائورا کارگردان ایتالیایی در کنار معتمدآری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر مهم ترین اتفاقات ونیز 2018

مروری بر مهم ترین اتفاقات ونیز 2018