مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 15:002018-08-18اقتصادي

جاده ابریشم بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می کند


رییس کمیته آسیا و آفریقای اتاق بازرگانی هنگ کنگ با بیان اینکه مشکلات بانکی همچنان یکی از دغدغه های تجار برای تجارت با ایران است، گفت: با این جاده و کمربند بسیاری از مشکلات تجار و بازرگانان دو طرف حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد میرزایی طی نشستی با هیات اعزامی از اتاق بازرگانی بندرعباس که با حضور چند تن از اعضا هیات مدیره اتاق بازرگانی هنگ کنگ همراه بود، ضمن خوشامدگویی به هیات اعزامی از هرمزگان اظهار کرد: هنگ کنگ ظرفیت های عظیمی دارد و غول های اقتصادی دنیا در این کشور با یکدیگر رقابت دارند.

وی افزود: ما به عنوان قدیمی ترین اتاق بازرگانی در هنگ کنگ افتخار داریم که صدای واضح و رسای بخش خصوصی هستیم که با قدرت و صلابت از سرمایه گذاران حمایت می کنیم.

میرزایی ادامه داد: اتاق بازرگانی هنگ کنگ از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و ما اولین اتاقی هستیم که اطلاعات سیاست گذاری دولت مرکزی چین را به ما اطلاع رسانی می کنند تا بتوانیم به موقع در اختیار اعضا قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در این کشور فرصت های متععدی برای دستیابی به بزرگ ترین بازارهای دنیا فراهم است.

رییس کمیته آسیا و آفریقای اتاق بازرگانی هنگ کنگ یادآور شد: اتاق هنگ کنگ 157 سال پیش توسط تجار بنا شد و ما امروز جزو اتاق هایی هستیم که گواهی مبدا و اسناد تجار صادر می کنیم و سالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده ابریشم بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می کند

جاده ابریشم بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می کند