مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 15:162018-08-12دانش

برادرانی که اخراج شدند/ تحقیقات دفاعی و موشکی ممنوع!


دانشجوی دانشکده مکانیک دانشگاه شیراز در رابطه با نحوه اخراجش از دانشگاه گفت: متاسفانه مسئولان دانشگاه با بهانه های واهی من را هم مانند برادرم اخراج کردند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی چند وقت اخیر شاهد اخراج استادان انقلابی در دانشگاه ها و به خصوص دانشگاه شیراز بوده ایم؛ موضوعی که هنوز هم از سوی مسئولان دانشگاه در ابهام ماند و بدون ارائه دلایل قانع کننده رها شد.

دانشکده مهندسی برق دانشگاه شیراز سه تن از استادان ممتاز این بخش را از دانشگاه اخراج کرد؛ علی حقدل، دارای مدرک دکترای مهندسی مخابرات و حافظ کل قرآن و علیرضا و حامد مسندی شیرازی که برادر هستند، از دانشگاه شیراز در حال تحقیق در حوزه موشکی بودند که اخراج آن ها موجب شد تا برداران مسندی دوباره به خارج از کشور مهاجرت کنند.

بعد از اخراج این اساتید انقلابی، حالا نوبت به برادر علی حقدل، مبین رسید؛ مبین که دانشجوی دکترای دانشکده مکانیک دانشگاه شیراز تحصیل می کرد، در مقاطع کارشناسی و ارشد جزو دانشجویان ممتاز این دانشگاه بود.

مبین حقدل با شروع فعالیت در زمینه دفاعی و موشکی، به جای تشویق و حمایت، با سنگ اندازی برخی اساتید و مسئولان دانشگاه مواجه شد؛ مسئولان دانشگاه معتقد بودند مبین کارهای تحقیقاتی متفرقه انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادرانی که اخراج شدند/ تحقیقات دفاعی و موشکی ممنوع!

برادرانی که اخراج شدند/ تحقیقات دفاعی و موشکی ممنوع!