مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1397 ساعت 10:342018-07-31سياسي

نگاهی به یک مستند درباره منافقین «ادوارد»، مستندی خوب با طعم گَس بی توجهی ها


مستند «ادوارد» با تیم کاملاً حرفه ای و با دقت و حساسیت بالای کارگردان ساخته شده؛ اما به راحتی در جشنواره سینما حقیقت بایکوت شد تا پیامی روشن به مستندسازان داده شود که سراغ اینگونه آثار نروند! - مستند ادوارد با تیم کاملاً حرفه ای و با دقت و حساسیت بالای کارگردان ساخته شده؛ اما به راحتی در جشنواره سینما حقیقت بایکوت شد تا پیامی روشن به مستندسازان داده شود که سراغ اینگونه آثار نروند!" به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، محسن اسلام زاده کارگردان و مستندساز پس از تماشای مستند سینمایی ادوارد به کارگردانی محمدباقر شاهین، یادداشتی درباره این مستند در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است:   مدت ها بود که اخبار جسته گریخته ای در مورد تولید فیلم جدید محمدباقر شاهین در آلمان می شنیدم.

شاهین در چند سال اخیر با مستند کوتاه مالکیه که در سوریه ساخته بود، به موفیقت هایی در جشنواره های داخلی و خارجی دست پیدا کرده بود.

چند هفته قبل از شروع تولید مستند ادوارد ، برای شرکت در جشنواره نهج کربلا با هم همسفر شدیم.

گپ و گفت زیادی در مورد مستندسازی داشتیم.

محمدباقر در چند سال اخیر، وقت بسیاری صرف دیدن مستند و تجزیه و تحلیل آثار سینمایی کرده بود و مشخص بود که با چنین پیشینه ای ایده ساخت مستند کوتاه مالکیه به ذهنش رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به یک مستند درباره منافقین «ادوارد»، مستندی خوب با طعم گَس بی توجهی ها

نگاهی به یک مستند درباره منافقین «ادوارد»، مستندی خوب با طعم گَس بی توجهی ها